Obertura d’un nou concessionari i taller Auto88 a Mataró

Auto88, concessionari i taller amb més de 30 anys d’experiència en el sector, ha obert una nova concessió i taller a Mataró, acostant els vehicles de les marques del Grup FCA  al Maresme.
El passat 21 de setembre, Auto88 va presentar la seva instal·lació de Mataró a personalitats rellevants del Maresme, a la premsa local i als seus clients. Roser Moré, Presidenta de la FAGEM (Federació d’Associacions i Gremis Empresarials del Maresme) donà la benvinguda a Auto88 a Mataró i remarcà la bona elecció de la ubicació així com la importància de que empreses del pes i el bagatge d’Auto88 s’instal·lin al Maresme. Posteriorment, Xavier Vidales, Director General d’Auto88, presentà l’empresa als assistents així com les principals novetats de vehicles que es poden trobar al concessionari de Mataró.
Auto88 s’instal·la a Mataró per explotar degudament un mercat de gran importància com és el Maresme, desitjant convertir-se en un referent en la plaça  i donar servei de venda i de postvenda als habitants de la zona.
A Mataró, Auto88 ofereix unes instal·lacions de 2.000 metres quadrats a una de les zones de referència a la ciutat per la indústria de l’automòbil, l’Avinguda del Maresme. Els interessats hi poden trobar tota la gama de les marques Jeep, Fiat, Alfa Romeo, Abarth i Fiat Professional, així com vehicles semi-nous i de Km0, taller i recanvis. A més, s’hi pot trobar un Business Center preparat per donar servei i suport a professionals i empreses que vulguin obtenir i mantenir la seva flota de vehicles.
Auto88 vol formar part de les vides dels habitants de la zona com ho ha fet al llarg d’aquests 30 anys entre els barcelonins, que associen professionalitat i qualitat de servei lligada a marques emblemàtiques com Fiat i Alfa Romeo.
Esta entrada fue publicada en Gremi del Motor, Novedades, Salones y Eventos. Guarda el enlace permanente.

Los comentarios están cerrados.