Moventia celebra el seu 90è aniversari

El president de la Generalitat, Artur Mas, i l’alcalde de Sabadell, Joan Carles Sánchez, juntament amb el president honorífic de Moventia, Miquel Martí i Carceller, i el president de la companyia, Miquel Martí i Escursell, van presidir l’acte de commemoració dels 90 anys d’història de l’empresa que va tenir llocel passat dimarts 9 de setembre a Sabadell, ciutat on l’empresa va oferir el seu primer servei urbà de transport amb una línia d’autobús que unia l’estació de la Creu Alta amb el tren elèctric.
En el seu discurs, el president de la Generalitat va destacar “l’esforç de Moventia per tirar endavant l’empresa al llarg de nou dècades. Amb gent compromesa amb el país, hem de ser capaços d’aixecar Catalunya, social i econòmicament”. Mas també ha agraït la dedicació de la família Martí en l’impuls a l’economia del país mentre reconeixia l’excel·lència en la prestació de serveis per part de Moventia.
El president honorífic de Moventia va subratllar que “la trajectòria de la companyia s’ha forjat i ha estat possible gràcies a l’esforç i la responsabilitat de cadascun dels col·laboradors del grup, des del conductor d’autobús i el mecànic de taller fins als directius de les diverses empreses de Moventia”. L’actual president executiu va remarcar  la vocació del grup per “aportar el nostre gra de sorra a la mobilitat del nostre país, tant en el transport col·lectiu com en l’automoció”. I ha destacat la voluntat de donar continuïtat al llegat de Moventia amb l’entrada a l’empresa de la quarta generació familiar.
Esta entrada fue publicada en Gremi del Motor, Novedades, Vehículos Clásicos, Vehículos Eléctricos. Guarda el enlace permanente.

Los comentarios están cerrados.