JAUME ROURA, NOU PRESIDENT DE LA UPM

El president del Gremi i de Facavem Jaume Roura, també ho passa a ser a partir d’ara de la Unió Patronal Metal·lúrgica.El president Roura vol que la UPM torni a ser “una eina forta pels seus empresaris i aquest serà el primer gran repte. Per això ha avançat els seus tres grans eixos d’actuació:
  • Unitat de la mà de polítics i institucions. En aquest aspecte remarca la “lluita per aconseguir una major producció de la planta Nissan” a Barcelona.
  • Defensa de l’empresari, des de les grans, mitjanes i petites empreses.
  • Justícia laboral amb un enfocament conjunt per ser més competitius.

Amb aquest nomenament, Roura enforteix la representació de l’automobilisme, el sector del metall i l’empresariat català. A partir d’ara compaginarà la presidència del Gremi del Motor i Fecavem amb la de la UPM. Amb una àmplia trajectòria consolidada, Roura també va estar al capdavant de la patronal espanyola de l’automobilisme Faconauto i té presència a la direcció d’Ancosat.

Esta entrada fue publicada en Sin categoría. Guarda el enlace permanente.

Los comentarios están cerrados.