Miquel Donnay reelegit president del Gremi del Motor

Miquel Donnay ha estat reelegit president del Gremi del Motor durant quatre anys més. Empresari del sector de l’automòbil amb una dilatada experiència, ha estat soci fundador i accionista d’empreses de reconegut prestigi en el sector. Miquel Donnay, que continua en actiu en la venda d’automòbils en Donnay Auto, ostenta altres càrrecs en el món associatiu com ho són la Vicepresidència de la Federació Catalana de l’Automoció (Fecavem), President del Consell de Gremis i Serveis de Barcelona, President de la Comissió de Mobilitat de la Confederació de Comerç de Catalunya, és membre de la Junta de Govern de la Unió Patronal Metal·lúrgica (UPM) i membre del Comitè Organitzador del Saló Vehicle Ocasió de Fira de Barcelona.

Esta entrada fue publicada en Gremi del Motor. Guarda el enlace permanente.

Los comentarios están cerrados.